Jazzmasters

Sitter här i afrokorridoren och pausar på ett rep med den fantastiska kvartetten Jazzmasters. Ojojoj, vilken musikalitet, vilken virtuositet, vilket engagemang och framför allt: vilka slut på låtarna! :P

Jag skulle väl inte riktigt påstå att jag deltar så starkt i den virtuosa delen av musicerandet, pianot kan verka ha väldigt många fler tangenter ibland ska ni bara veta...huva. Men så länge jag försöööker måste jag ju vara förlåten, inte sant? (Johan, Jocke och Mathias; nu räknar jag med en schysst kommentar angående det här ;P)

Valdino onsdag 3 oktober kl. 19 smäller det, be there!

Och ni som tycker Jazzmasters låter icke ödmjukt: japp. Självförtroende är en dygd att använda på många olika sätt.

Puss
//Linda

Kommentarer
Postat av: johan

så klart att du är förlåten linda, tror jag :S du får höra med dom andra också?:P haha

2007-09-23 @ 23:34:42
Postat av: Linda

Tackar tackar :P

2007-09-24 @ 17:36:52
Postat av: Linda

huvudsaken är väl att man VET att/när man spelar fel, eller? ;)

2007-09-24 @ 17:37:40

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0