Riktig medicin II

Jag lyckades låna ihop medicinpengar idag och gick ner på apoteket och hämtade ut skiten. "Nu ska jag bli frisk" tänkte jag och tog min första hutt på trottoaren utanför Thai Garden. Detta efter att jag läst att de vanliga biverkningarna var trötthet, dåsighet, oro, nervositet, tryck över bröstet osv... Man ska även tänka över sin förmåga att föra motorfordon samt om man kommer befinna sig i någon situation då man ska tänka skärpt. Jaja, tänkte jag och var skitnöjd.

Två timmar senare när jag ska gå hem från skolan och packar ner hostmedicinen i ryggsäcken så trillar den ner på golvet. Kanske en decimeter, vilket räckte för att glasflaskan skulle spricka i bottnen och de resterande 485 ml av medicinen skulle forsa ut på golvet. Kul. Imorgon ska jag be om ett nytt recept och låna pengar från någon annan och gå ner och dricka upp allt med detsamma jag hämtat ut det.

Blir en skojjig dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ella

HAHAHA!
Glasflaskor är så passé.

2007-10-25 @ 02:02:59
URL: http://jagskaingetha.blogg.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0