Update

Gårdagens spelning gick bra. Jättebra faktiskt! Det var som att bandet och kören och de (få men underbara) som var publik på kåren hade uppe pulsen. Najs, helt enkelt!

I vår blir det ett större r´n´b-projekt, förhoppningsvis kan vi sticka iväg och ha spelningar under terminens gång också, typ kårhuset i luleå och så. Jag och Mathias frågade dans-Elin om hon kunde tänka sig att dra ihop ett gäng dansare till vårens konsert och hon var positiv till idén. Fan vilket ös det kommer bli!

Efter att ha sovit ut (eehhrrm..) och varit på kåren och riggat ner så bär det av till pizzeria Älgest i Öjebyn. Stans godaste pizza och enda pizzerian jag varit på som har öppen spis. Mmm, varmt och mysigt. Det är min och w:s dag idag nämligen, bara extremmys i 12 timmar... :)

Nästa vecka blir spännande, all konsertångest är lagd på hyllan för terminen så det kommer vara bra mycket lugnare. Lucia förstås, upp 05:00 och lussa till eftermiddagen. Men annars. Lugnt.

Ååååh, jag är så lycklig!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0