Till familjen:

Först och främst: Mamma och pappa, jag har inte lånat pengar av er än den här månaden och nu är det 25 timmar tills nya pengar kommer. Så den här månaden var unik! Visserligen har ni betalat min biljett hem, men jag antar att ni någonstans vill ha hem mig till jul så det kan vi kanske se som en win/win-situation?

Däremot har jag just fixat kommande månads räkningar och om jag delar upp mobilräkningen i två så kommer jag nätt och jämt undan. Jag älskar er, men det där med dyra julklappar får stå tillbaka tror jag. Jag köpte en dyr julklapp i år och det var till mig själv; en massagebänk. Gillar ni bomullsrondeller? Eller är ni i behov av massage? Kanske ni blir lyckliga av att samtala över en kopp te? Jag har några böcker med mig ni kan få låna när jag läst ut dem? Jag sjunger gärna...

Vi ses imorgon!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Malou

Käraste,älskade Linda,
jag är såå nöjd bara Du kommer hit och som Du vet älskar jag att höra Dig spela piano och sjunga. Totally win/win alltså

Men vi ses ju inte förrän lite före nyår. Men
då'ru, då ska jag passa på att riktigt få rå om Dig.
Julkramar och kärlek i massor

:-)
Malou

2007-12-20 @ 09:54:59
Postat av: william

Saknar dig!! Att timmarna kan gå så fort men ändå så långsamt...Puss!!!
/William

2007-12-20 @ 19:26:03

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0