Det smäller igen!

För en vecka sedan var min kropp full av olika känslor. Jag förberedde mig mentalt på konserten som skulle äga rum på fredagen och den här torsdagkvällen kändes som ett minne blott. Men nu sitter jag här, undrar om jag kan texterna, sjunger de lite för mig själv och sms-bombar min ensemble i tron om att det lindrar nervositeten.

Imorgon, fredag, spelar vi nämligen r´n´b på kåren! Vi är Suga Mama & the Nice Guys feat. Sweet Mama´s!

Välkomna!

Nu väntar upphängning av blöta kläder i tvättstugan innan alla torkskåp tagits, därefter djuuup sömn. Var nära att det blev det på universitetsstyrelsemötet idag, men jag pimplade kaffe som om det inte fanns någon morgondag.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0