Lördag och survival of the fittest

Ibland, eller periodvis rätt ofta faktiskt, känner jag mig lite utanför. Och ibland kan jag känna mig jävligt utanför. Då försöker jag påminna mig själv om att det inte är så farligt det där med att vara utanför, det kan vara grymt skönt att veta att man är det ibland också. Stå rakryggad för den man är och som ett klokt ordspråk lyder:

Endast döda fiskar simmar med strömmen.

Idag vaknade jag av en gurglande fia bredvid mig i sängen vid 07:00 och lyckan var gjord när William klev upp med henne så jag fick somna om. Hela 45 minuter tror jag att jag sov men det är det där att få ligga kvar i sängen ett tag oavsett hur länge som kan vara så himla skönt ibland. Nu sover iallafall båda mina älsklingar middag och jag passade på att ta en skön, varm dusch och fräscha till mig lite. Idag ska vi på kalas hos William som fyller 4 år men först ska vi åka förbi SaraMi och prata vigselring :-) Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Emelie - Högst upp i Sverige

Det kommer bli så himla spännande att få börja med mat den här gången, det är ju mycket roligare än med pureer!

Jag har läst en massa konstiga saker som BVC på andra ställen säger så jag blev jätteglad när min BVC-sköterska var positiv till allt vi pratade om och att det är så rekommendationerna är nu, toppen.

2011-05-22 @ 12:21:36
URL: http://minbebis.com/blogg/danem

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0