Nya löparskor!

Idag gick jag till Boston Runners Company och fick mina fötter filmade för en gånganalys. Det var verkligen intressant, jag har aldrig sett något liknande faktiskt men å andra sidan är det väl inte så vanligt med filmsnuttar på fötter bakifrån? Min högerfot trampar i rakt men vänsterfoten är lite snebelastad vilket han trodde har att göra med längdskillnaden på mina ben, vänsterbenet är lite kortare än höger. Jag provade tre par skor men vinnarna var 140-dollarsdojjorna, utan tvekan. Det var det tredje paret jag provade och jag kände på en gång vilken skillnad det var. Då visste jag inte att det här var vad de kallade "Limousinskorna" jämfört med de andra dojjorna som också är bra. Halva priset mot i Sverige typ, det är verkligen inte illa. Längtar tills jag blir frisk så jag kan ta en löptur, kanske i helgen? :)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0