Lyxproblem

Kära experten,

Sen ett par månader tillbaka vaknar inte vår dotter förrän 9-10 på morgonen och de senaste veckorna har hon inte vaknat förrän närmare 10. Det har varit jätteskönt för mig som är hemma med henne men vi har fått tacka nej till att hänga med andra föräldrar och barn till ÖF på förmiddagarna eftersom vi aldrig vaknar i tid. Nu börjar det kännas som att det vore skönt om smekmånaden var över, framförallt eftersom hon somnar senare och senare på kvällarrna.
Jag har egentligen ingen fråga utan vill bara skryta om vårt lyxproblem.

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Ja det är nog ett litet lyxproblem som kan vara lite skönt ibland... :)

2011-10-06 @ 13:16:21
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0