Vinter framför brasan

Egentligen är all text överflödig. 

Vi har haft mycket trevligt besök i helgen och ändå är halva helgen kvar, vilken grej! Lisa var här och sov över med tjejerna, William fick sova i Gullmark så att det blev lite mer en tjejgrej. Hur jag och Lisa lyckades hålla oss vakna till midnatt igår är ett mysterium så nu har jag sovit en sväng på soffan och fyllt på med välbehövd energi. Man tackar. 

Kvällen bjuder på webbsändningar från invigningen av kulturhuvudstadsåret och sen blir det åka av när melodifestivalen börjar. Antagligen sitter jag och William och gnager våra tår av sorg över de dåliga låtarna ikväll, men Anders Jansson och Nour El Refai känns så klockrena som programledare att jag måste få se. Antagligen satt produktionsteamet på svt och sa: hörrni, det där med programledare. Vi tänker oss motsatta hållet från Rickard Olsson och Marie Serneholt. Och så sjöng änglakören och resultatet får vi ikväll.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0