Skogspromenad

Den här helgen blir en prövning. William har en spelning i Luleå ikväll och en kort barnsångsspelning i Umeå nu i eftermiddag. Därför fick han en välbehövd sovmorgon idag, jag vill gärna att min man ska orka köra bil så han kommer hem hel från luleå imorgon. Det blir spännande för honom att se i vilket skick hans familj och hem kommer vara när han kliver in genom dörren imorgon eftermiddag...

Efter tandborstningen som blev ett inferno (oh nej, det är nog iiingen förälder som kan ana sig till innebörden) for jag, Sigrid, Greta och vovven till Ica för att handla hem lite proviant. Sen blev det en skogspromenad då vovven fick springa av sig rejält. Det var längesen Greta var med i skogen och hon tycker det är jättekul. Vi gick till kojan hon och William hittade i somras. 

"Det är ett svampslott!"




"Du kan också sitta här så kan vi prata".



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0