Äntligen!

Ni som använt PC hela livet kommer inte fatta det här. Men ni som använt Mac frekvent under flera års tid och sen tvingas använda PC ett tag kan nog fullt ut relatera till lättnaden jag känner när jag nu sitter här och bloggar från min nya partner in crime. Det är så oerhört mycket mer inspirerande att sitta vid en mac än vid en pc! Vid jobbdatorn som jag varit fast med det senaste halvåret, en helt ok HP i modernare utförande, har jag inte känt någon som helst lust att skapa musik, redigera filmer, blogga eller ens logga in på facebook. Och som jag har samlat på blogginlägg! Jag har minst tusen grejer att skriva om känns det som, och jag längtar efter att börja läsa nya och gamla favoritbloggar igen.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0