Om att somna vid läggning

I söndags somnade jag när jag la Greta. Jag sov alltså i runda slängar 20:00-10:00. Jodåsåatte.
Eftersom jag sällan sover så länge på morgonen så tänker en kanske att det ska bli lite lättare att hålla sig vaken på kvällen? Jo tjena. Somnade vid läggningen även måndag kväll.
 
Tisdag kväll - William fick lägga Greta så jag fick en chans att hålla mig vaken.
 
Onsdag och torsdag funkade tack vare att jag var iväg på pysselkväll på onsdagkvällen och på torsdagen somnade inte Greta förrän strax efter 22. 
 
Fredag kväll var det kört igen men jag visste redan när jag la henne att jag skulle somna. Nu sitter jag här och är tokvaken eftersom jag vaknade efter att ha sovit två timmar och det är en ganska lång tupplur som en blir lite för pigg av.
 
Ska inte vråltröttheten ha avtagit lite v.22?

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul, grattis! Jag har en pojk som är bara lite yngre än Greta och väntar också nytt. Nu blir det ju extra kul att följa er :)

2013-04-13 @ 10:18:19

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0