I klorna på influensan

Jag är fortfarande som en rishög. Med den här hostan kan jag nog lätt tas för en rökare som rökt typ 30 år (fast jag är 28). Jag återgick till jobbet i onsdags men så här i backspegeln kan jag väl säga att det var lite tidigt. Nu börjar varje dag med en ipren och så går jag och lägger mig sjukt tidigt, typ när Greta somnat. Fast igår orkade jag se film och somnade inte förrän vid halv elva - major breakthrough (stavas det så?)! Gretisen blev smittad av mig men hon blev frisk igen efter typ tre dagar och William är fortfarande frisk vilket jag uppskattar oerhört mycket. Då kan jag vara vissen med gott samvete för jag är rätt död när jag kommer hem från jobbet på kvällen.
 
Ja just ja. Jag och William blev kära i Loreen efter hennes helt fantastiska framträdande i melodifestivalen i lördags. Hoppas hon vinner hela skiten.
Men Marie Serneholts låt, vad gjorde den där? Den kan bara inte ha varit en av de 32 bästa bland typ tretusen bidrag, tror de vi som tittar är lite dumma i huvudet eller?

Kommentarer
Postat av: Anneli Björklund

Breakthrough Linda, är nog rätt stavning. Det är vad jag kommer fram till också. Det känns lite att det var typ 3 och 3 1/2 år sen vi åkte till USA.... Kram

2012-02-09 @ 00:36:16
URL: http://vanligadagarochsant.blogspot.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0