Vad jag gråtit över hittills idag:

  • En nerkissad säng (död åt pampers)
  • Inga rena underlakan
  • En maskin tvätt som behöver hängas upp innan lakansituationen kan ordnas
  • En maskin tvätt som skulle behövts hängas upp för ett dygn sen
  • Ett äckligt badrum i behov av städning
  • En död spindel i Gretas potta (bevis på vårt snuskiga badrum)
  • Tjugoarton amningstillfällen under natten (bidrog nog till läckande pampers) = halvdöd mamma på morgonen
  • Ej undanplockad madrass i gästrummet från helgens övernattningsgäster
  • Ouppackad resväska (jag kom hem för fyra dagar sen)
  • Ren tvätt i badrummet som behöver komma till garderob
  • Smutsig tvätt i badrummet som behöver komma in i maskin
  • Och så åter igen den där maskinen tvätt som behöver hängas upp för att kunna åtgärda åtskilliga punkter på listan
  • Smutsigt köksgolv
  • Disk från frukosten
  • Kombinationen av alla ovanstående

Kommentarer
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Usch, sådana dagar har man ibland... hoppas dagen tar slut fort och att imorgon blir en bättre dag! :)

2011-09-26 @ 12:37:58
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Postat av: Linda

Idag är verkligen en bättre dag, tack! :-)

2011-09-27 @ 14:34:35
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0