Porrgubbe!

Efter kvällens löptur (4 km upp/nedvärmning och 6X500 m intervaller, gick för övrigt galant ikväll) ställde jag mig som vanligt utanför porten och stretchade. Plötsligt fångar jag upp en rörelse i ögonvrån, en monoton fram- och tillbakarörelse på bild. Platt-TV. Stor. Granne på bottenvåning med vardagsrum mot gården tittar på porr. Iiiinte särskilt hemligt när typ 44 tum kvinnolår i märklig vinkel med ett tillhörande ansikte i fjärran tornar upp sig om man råkar slänga en blick åt det hållet.

Men, han tittade inte. Eller det vet jag inte egentligen. Han (55+, normalt svennigt utseende) gick liksom runt i lägenheten och... fixade. Ni vet, sådär som man kan göra med tv:n på. Stöka undan lite i köket, hänga upp nån handduk i badrummet, vattna nån blomma. Då och då stannade han till i dörröppningen och slängde en blick mot tv:n. Det såg ut som om han hade på Rapport och drogs till något intressant nyhetsinslag som han inte ville missa. Sen fortsatte han med sina bestyr.

Ja hörrni, vad säger man. Jag stod mest och fnissade för mig själv när jag stretchade och längtade efter att ventilera med William (som hade sett samma sak häromdagen).

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0