Musik och massagerum!

Vi bor i en trea och det lilla sovrummet har ett bra tag varit musik- och skräprum. Från början var det musik- och arbetsrum men sen blev skrivbordet överfullt och i takt med att Greta växte ur sina kläder så eskalerade till att gälla även golv och allt däremellan. Dessutom har folk övernattat i oredan, stackars människor (förlåt Ella!).

Men så i tisdags, ni vet den där extremregniga dagen då jag var en superduktig mamma som tog ut min dotter i skogen med devisen "inga dåliga kläder, bara dåligt väder, tjo och tjim!", så fick jag ett plötsligt tokryck och ordnade till det där.

Före:





Efter:








Jodå, det är en massagebänk som står uppfälld. Den går att vika ihop men om det nu ska bli något av det här med masserandet är det nog säkrast att den står redo. Jag masserade en hel del när jag gick på högskolan och ska väl sätta igång igen så smått. Hör av er för pris och bokning!

Nu skulle jag ju även kunna bjuda på före och efterbilder av vår klädkammare a.k.a slaffsförråd i hallen utan Hopp Om Ordning men jag tog inga. Det hade varit för sorgligt.

Kommentarer
Postat av: Tella

Åh, du skulle gärna få massera mig :)

2011-09-08 @ 16:59:17
URL: http://tellasplace.blogspot.com
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Massage.. det var det längsedan man fick.. Innan man fick barn känns det som :)

2011-09-10 @ 13:12:55
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0