Jubileumsdag!

Idag fyller min pappa, Gretas morfar år. Hurra hurra hurra hurra!

Dessutom firar jag och William fyra år tillsammans. Det har vi tänkt fira med en after work på NO! och under tiden kommer Greta vara med sin farmor här hemma. Om det går åt skogen så är det helt mitt fel för jag är skitnervös av någon underlig anledning men jag gör mitt bästa för att inte projicera det på Greta... Fast jag fixar pannkakor åt barn och barnvakt till middag och eftersom Greta äääälskar pannkakor så borde det inte bli annat än succé för farmor ;-)

Mitt stora projekt för dagen är att piffa till mig lite. Typ duscha, tvätta håret, hitta rena hela kläder i rätt storlek och kanske till och med slänga på lite mascara.


Varför känns det här så avlägset? När blev jag typ 102 år?

Kommentarer
Postat av: isabella - mamma till Eira

grattis till 4 år! Tänkte skriva att vi är "jämngamla" då vi firar 4 år den 25 oktober. (eller egentligen 4,5 år) men så kom jag på mig själv att herrejisses! det är ju 5 år sen vi blev ett par! Det här året har verkligen bara sviischat förbi. Jag som brukar ha stenkoll på datum/år.

2011-10-01 @ 20:13:30
URL: http://isabellaskrypin.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, jag uuuuundrar vad som gjort att det senaste året bara flugit förbi ;-)



Grattis i förskott på femårsdagen :-)

2011-10-01 @ 22:27:57
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0