Storuman!

Igår ringde mamma och meddelade att hon hänger med mig, maken och Greta till storuman i helgen och är lite gretasällskap. Toppen! Så imorse kom hon med flyget och nu sitter vi och väntar på att william ska komma hem så vi kan stoppa i oss mat och sätta oss i bilen. I storuman kommer vi bo på ett stängt hotell (japp) och imorgon kl.09:00 drar vår sångworkshop igång på folkhögskolan. På lördagen har vi 6 sångelever var i privata 30-minuterslektioner och dessutom har vi kör, masterclass i interpretation och masterclass i performance/för trubadurer. På söndag blir det mer kör och sen en kort masterclass om sångare i studion, efter det blir det lunch och sen avslutas helgen med uppträdanden av alla elever med de låtar de jobbat med. Puh!

Det ska bli jättekul och sjukt intensivt att undervisa så mycket. Jag har laddat med mjölkfri choklad och vi kommer äta thaimat hela helgen så vad kan gå fel liksom? Det finns tydligen en godkänd restaurang i storuman så där äter vi lunch, middag och åter lunch på söndagen. Tröttna på thai? Finns det? Blogguppdatering sker via sms :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0