Solig helg!

Den här helgen är fantastisk. Solig och skön, och så där krispigt höstkylig. Igår var vi ute i Gullmark hos Gretas farmor och farfar. Efter middagen lämnade vi William där eftersom han skulle på garagefesten i bygdeå (årets händelse om jag förstått det hela rätt) och åkte hem. Greta somnade i bilen och fortsatte sova när vi kom hem så lördagskvällen spenderade jag iklädd mjukisbyxor i soffan. Stickandes med en kopp rooibuste som sällskap. Gick och la mig 22:30. Ljuv lördag.

Idag ska vi möta upp Dijana och hennes son Nemo för ett besök på Folkkök. Det är ett ställe dit man kan gå på söndagar och äta veganskt käk för 25 spänn, idag är det libanesiskt tema och jag älskar libanesiskt så det ska bli smarrigt som tusan!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0