Halvmara!

Imorgon är det Umemaran här i Umeå och de har även en halvmara samma dag. Klart jag anmälde mig. Så imorgon kl.11 får ni skicka hejarop för då startar jag!

(Med reservation för dåligt, alltså riktigt dåligt väder. För jag har inga långbeningar att springa i och så viktigt är det inte att jag riskerar att vakna förkyld på Gretas födelsedag på söndag. Men om jag springer vill jag verkligen komma under två timmar den här gången. Sex minuter snabbare än stockholm klarar jag väl eftersom jag inte hade sprungit på tre veckor innan det loppet...)

Kommentarer
Postat av: Tella

Åh, spännande! Men vad blev din tid när du sprang förra halvmaran?



Ha en fin fredagskväll :)

2011-10-07 @ 17:29:32
URL: http://tellasplace.blogspot.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0