Idag blir en lugn dag

Igår var Greta superspeedad och somnade inte förrän närmare elva. Vid det laget var jag jättetrött men jag var också mentalt förberedd vilket underlättar en uppesittarkväll. Hon var på toppenhumör hela kvällen och höll igång järnet med en liten paus för en extrainsatt kvällsfika. Eftersom William försov sig imorse fick vi en liten frukoststund tillsammans medans Greta sov med öppen dörr in till köket (smidigt med ett sovrum som har dörr till såväl kök som vardagsrum) så den där berömda vuxenrelationsvårdandetiden är liksom avcheckad idag redan. De här nätterna då hon somnat så sent har hon sovit som en stock så jag känner mig mer utvilad än på länge trots att vi fått hänga uppe senare än vanligt, skönt! Därför har jag bestämt att den här torsdagen får gå i vilans tecken. Vi ska ut och köpa blöjor men mer än så är inte inplanerat.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0