Date night

Ikväll överraskade jag William med ett biobesök. Jag hade i smyg fixat så finaste Dijana var barnvakt åt Greta och köpt biljetter till Breaking dawn, den tidiga föreställningen som började halv sex. Så ljög jag för william och sa att jag skulle komma ner till hans jobb med Greta när han slutade. Sen ljög jag igen och sa att vi skulle bli sena eftersom Greta just ätit. Ljug ljug ljug, jag hade aldrig någonsin tänkt komma ner så tidigt som halv fem. Och så blev han jätteöverraskad när jag kom ut från parkeringshuset utan barn men med två middagsbaguetter i hand. "Var är Greta?", frågade han och berättade i efterhand att han A. trodde att något fruktansvärt hade hänt henne och B. trodde att hon kanske sov i bilen och att jag bara skulle ner för att säga till William att komma med upp till bilen igen (i fantasins värld var visst inte mobilen uppfunnen). Han funderade lite över smörgåsarna också faktiskt.

När vi kom hem för en stund sen möttes vi av en mycket glad och nöjd tjej som just nu sitter på golvet och leker med sin pappa och en liten papperspresentpåse. Mitt ena bröst som fröken inte behagat amma ur längre än typ tio sekunder är sprängfullt men det skiter hon i. Tror jag måste ta av bh:n.

Kommentarer
Postat av: Trill o Bit - ammar och bär

Jag har drömt om att göra nåt liknande för mina barns pappa, men vår minsta är lite för liten än. Jag får drömma ett tag till.

2011-11-24 @ 08:51:50
URL: http://trillobit.blogspot.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0