Valborg


Familjen bad hair day på väg till campus




Skönt att slippa barnvagn :-)


Vi tyckte det var skitbra att vi hittade ett stånd med billigare godisremmar men vi fattade snabbt varför. De gick liksom inte att bita i, William demonstrerar på bilden. Har godis blivit vintage? Godisrem från Valborg -78.


Det är alltid intressant med nya inslag. Eller kommer alltid två fallskärmshoppare med elden på Valborg på campus Umeå? Så är det inte på Ekbacken i Åkersberga...







Och under hela tiden var det knäpptyst, före och efter. Vi såg studentkören sjunga men vi hörde inget precis som de flesta andra inte heller gjorde om man inte råkade stå rakt framför kören. Nära. Vi såg att de var uppmickade men det hjälper ju inte om man inte har högtalare som duger för ett större område än en liten skrubb typ. Tydligen skulle det vara ett vårtal när brasan tänts och det var det säkert, men det var samma sak där. Himla synd men mysigt ändå med valborg.

Kommentarer
Postat av: Hannele - mamma till 2 prinsar

Svar:

Oja! där håller jag med dig om..det är så nästa att man inte vill bada första gången alltså barnen när dom luktar så där gött :D

2011-05-02 @ 19:38:55
URL: http://mammah.webblogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0