Ljuva vår!

Eller vår, det är mer försommar här nere i Åkersberga tycker jag... Jag ska berätta mer om idolauditionen i lördags men nu ids jag inte, jag ska passa på att fixa iordning mig innan Greta vaknar och Hedda kommer på besök. Igår var vi på middag hos Lisen och Patrik och deras gullungar och vi satt faktiskt ute på deras altan och åt eftersom det var fantastiskt väder. Tror inte vi gick in igen förrän vid niotiden och det gick hur bra som helst att promenera hem i t-shirt och tunn jacka vid halv elvasnåret. Förvisso invirad i såväl sjal som bebis men ändå. :-)

18,3 grader är det visst i skuggan här just nu. Ville bara bjuda på den.

Men en bild som Ella tog från idolkön på Greta och mig hinner jag iallafall lägga upp:


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0