Levande...

...men inte så bloggaktiv för tillfället. Jag och Greta är fortfarande nere i Åkersberga och njuter av att vara med familj och vänner i nuet, fast vi längtar efter William som är kvar uppe i Umeå. Igår var jag med mina två bästa vänner och köpte en vit klänning som ska  användas till en speciell dag i augusti, inte så svårt att lista ut kanske... ;-) 90 minuter tog det från att vi entrade affären till att kortet dragits och jag höll i påsen med klänningen i och jag underskred min budget. Jag har fortfarande inte fattat att jag hittade den fast den hänger framför ögonen på mig.

Greta har haft och har fortfarande ett fantastiskt jobbigt kliande i tandköttet som kommer i vågor. Hon gör sitt bästa för att hantera smärtan genom att blåsa bubblor genom slutna läppar, tugga på handdukar och ta nappen till hjälp och tröst. Däremellan är hon hur glad som helst och jisses vad stark hon har blivit i benen under den här veckan! Hon kanske har blivit peppad av att mamma sprungit och halvmaratränat i skogen? ;-) Nu sover hon och det ska jag också passa på att göra, imorgon ska vi på bröllop i Norrtälje och jag kände imorse att jag har en liten förkylning på gång. Inte så kul eftersom jag ska sjunga med Venla på vigseln men den ska mycket till innan en förkylning ska sätta sig så pass på rösten att jag inte kan sjunga alls (peppar, peppar). Hittade en väldigt söt klänning på H&M idag som jag ska ha under morgondagen, många klänningar blir det.


Greta med sin mormor för ett par dagar sen :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0