04:10

och jag önskar jsg kunde säga att Greta just vaknat. Men icke. Hon har varit vaken i över en timme nu och jag har ätit frukost nummer 1. Tydligen (och här sitter nog måååånga föräldrar och nickar instämmande) kan en bebis vakna mitt i natten bara för att den måste få berätta något superintressant som inte kan vänta till morgondagen. Det stod inte i manualen. Men det är okej ändå, hon är ju på ett strålande humör så jag kan inte klaga. Dessutom har jag legat vaken sen 01:45 så det var inte som att hon väckte mig. Snarare tvärtom.

Men jag skulle ljuga om jag påstod att jag inte ser fram emot att somna om...

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0