Fika, fika, SOL!

Igår hade jag besök av Emmelie, det var en månad sen sist och jätteroligt att se henne igen. Greta var också i extas, hon den där tant Emmelie kunde trycka på skrattknapparna hon! Greta fick en supersöt jacka i försenad doppresent och den passar bra nu när det börjat bli mildare även här uppe. Idag ska vi få fikabesök av en mammagrupp så det blir fullt med bebisar här i lägenheten, få se hur greta reagerar över det :-)

Inatt åt Greta 5 gånger. Jag tror hon är i 19-veckorsutvecklingsfasen.... Nu börjar hon suga på min överarm här så jag ska lägga ner bloggandet och amma istället.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Wilhelmmarit

I love this site! great site and great webmaster . Thank you bye

2011-11-25 @ 16:28:22
URL: http://wilhelmmarit.blogsmile.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0