Smärta.

Greta sover och jag skulle gärna göra detsamma om det inte vore för att det gör alldeles för ont efter spiralinsättningen för att jag ska kunna somna. Tro mig, jag har försökt. Det är främst i vänster sida smärtan befinner sig och det går ner lite i benet då och då. Googla sånt här ska man ju inte eftersom internet är världens skräckläsning men jag kunde inte låta bli. Tydligen kan spiralen hamna fel, till exempel på grund av sneda höfter, och det är ju inte så bra. Men flera skriver att smärtan varit som värst första dygnet och sen avtagit och slutligen försvunnit inom tre dagar - jag hoppas jag ingår i den gruppen.

Det jobbiga är att jag visste att jag skulle få ont. Jag som knappt kan använda tampong för att det irriterar för mycket. Så vi får väl se om det här är något min kropp tänker gå med på. Hur jag ska lyckas få någon sömn i natt är för mig ett mysterium, dagsdosen ipren 400 är fullbrukad sedan tre timmar tillbaka.


Nu ska jag försöka stå upp rakt tillräckligt länge för att lyckas baka bullar.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0