Smärta, uppdatering

Dubbelvikt och gråtandes ringde jag sjukvårdsupplysningen för att kolla hur länge de här smärtorna ska hålla i sig och om det är normalt att ha så starka smärtor bara på ena sidan. Japp, det gör ont i 2-3 dagar sa hon och jag kunde alltså avboka mina planer att åka till akuten och be dem dra ut skiten. Jag som tagit min dagsranson ipren packade in mig och greta i bilen och drog till ica (fortfarande dubbelvikt och gråtandes) för att köpa alvedon. En timme senare kände jag alvedonens verkan och den sitter fortfarande i. Jag hade gärna gått och lagt mig där när det kändes bra om det inte vore för att min älskade, kära, underbara dotter är suuuuperpigg och glad och fortfarande hur vaken som helst. Hon som knappt sovit idag och som annars brukar sova mellan 20-21 på kvällen, visst måste det väl ändå hänga ihop med att jag är superspänd i kroppen?

Jag vet att det här är värsta klagarinlägget men jag har verkligen inget annat att tillföra den här fredagkvällen.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0