Sicken eländig förkylning.

Jag har haft ont i halsen sen i måndags, väldigt ovanligt att det håller i sig så länge. Men det är kryddat av täppta bihålor och i kombination är det ju som det ska vara när man är förkyld. För jävligt alltså.

Jag tycker oerhört synd om mig själv som är förkyld även om livet är rätt gott ändå. William har långhelg torsdag-måndag och idag åkte vi ut till Gullmark en sväng med Greta, åt middag och träffade Gretas farmor och farfar och dessutom Gretas farbror Benjamin, Mija och farbror Sebastian. Solen och värmen var behaglig att sitta ute på altanen och äta i även om det snabbt blev lite kyligare när solen försvann. Svärmor hade till och med gjort en sommartårta som vi njöt av och just då blåste det som värst tror jag ;-)


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0