Veckomatsedel 7

Här kommer veckans matsedel, den har lite sommarbetoning:

Torsdag: Våfflor med creme fraishe, stenbitsrom och hackad lök
Fredag: Tabbouleh, köttfärsspett (åt köttisen)/halloumi och champinjoner (åt mig), avokado- och fetaoströra
Lördag: Wiliam: spelar på bröllop och äter därmed bröllopsmiddag. Jag:Gräsänka (lyxpizza kanske?)
Söndag: Grillat! Flintastek, potatis och beasås åt köttisen, grönsaksspett, marinerad tofu, avocado- och fetaoströra och potatis åt mig.
Måndag: Quinoasallad med tonfisk
Tisdag: Kidneybönsburgare, rotfrukter i ugn och tzatziki
Onsdag: Broccoli- och ädelostpaj, sallad

Greta står inte med men hon äter det vi äter, även kött.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0