Sol!

Efter gårdagens gråa konstantum har äntligen himmlen blivit blå igen och temperaturen har stigit. Jag tog en promenad med Greta igår kväll just när himmelen började spricka upp, det kan vara den vackraste stunden som finns när allt regn ligger kvar på blad och gräs och solen liksom får allt att gnistra. Vi tog en sväng förbi fårhagen nedanför Bräntberget och hur reagerade Greta på fåren? Likadant som hon gör när jag eller William försöker bräka som ett får - med skratt. Hon fnittrade sig igenom hela fårhagebesöket som ni kan höra på filmen nedanför.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Härligt att höra! Ja, äntligen kom solen! Vi har nyss kommit in från en härlig morgonpromenad! Hoppas nu att solen stannar kvar.

2011-07-17 @ 10:27:24
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Sv:Ja det där med vete var lite spännande... Tur man valde det och inte ngt raggigare sädesslag, hade det nog killat i näsan :)



Din lilla ser helt lyrisk ut över ert lilla tilltag med får! Så kul att se hur dom reagerar på olika saker...



Anna försöker härma våra får.. :)

2011-07-17 @ 11:14:04
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0