Greta 3 månader!

Idag blir Greta 3 månader! Hon har vuxit som bara den över jul- och nyår, när vi kom hem från åkersberga i onsdags hade hon helt plötsligt blivit en storlek 62 :-) Här kommer en rykande färsk bild på Greta i sin nyinköpta babysitter (vet inte varför bilden blir åt fel håll när jag lägger upp den på bloggen):


Greta 9 januari 2011

Här kommer lite fler bilder från senaste tiden:


Jag och Greta.


Greta med moster Tintin i Åkerberga


CowgirlGreta


Trött tjej.

Igår var Greta på sin allra första konsert, en orgelkonsert i Umeå Stads Kyrka:



Det är viktigt med hörselskydd.

Jag har varit sjuuukt trött över jul och William har varit sjuk men idag tog han Greta på morgonen så jag fick sovmorgon. Det var väldigt uppskattat, även om man brukar bli pigg av att mötas av Gretas energi när hon tycker det är trist att ligga kvar i sängen. Imorgon börjar William jobba och jag och Greta blir själva på dagarna igen men den här veckan har vi inbokade fikabesök, bvc och tandläkare (tur jag har försäkring) så det kommer nog gå av bara farten.

Nu sover Greta och jag ska ta mig ut till vardagsrummet och titta på Heroes med William, vi köpte säsong 1 och 2 igår eftersom jag missade hela Heroessvängen och det är verkligen en sjukt spännande serie. Svårt att sluta titta bara.



Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0