Tack för gratulationerna!

Det var rätt najs att fylla år ändå. I år fick jag fem grattis-SMS, första året sen sms slog igenom som inte alla gratulationer kom via sms. Och vi vet ju anledningen: facebook.
Facebook är fantastiskt! Jag vet att många som grattar är människor som man kanske inte har världens mesta kontakt med men varenda facebookgratulation värmer, så är det bara. Och eftersom jorden är omringat av magnetfält, yin och yang och allt det där så upptäckte jag en motvikt till facebook: fler än någonsin ringde och grattade och jag fick dessutom blombud och födelsedagskort på posten. Old school möter tekniken alltså. Fantastiskt!

Greta var den första som sjöng för mig, 05:20 sjöng hon huuuuheeeeeaaakoooo så jag vaknade.
Ella vann racet, hennes grattis-sms mottogs 22/2 kl.00:00. Sjukt imponerande och ett väldigt kärleksfullt sms dessutom.
Hedda stod för dagens överraskning: en order om att ta en titt bakom tavlorna i lilla rummet och tänk, där bakom en av tavlorna låg ett paket och ett grattiskort! Det kittlar i magen som bara den av tanken på att det paketet legat där i tio dagar utan att jag sett det. Jag äääälskar överraskningar! Dessutom innehöll paketet koppar och jag som äääälskar koppar och muggar!
Mamma och pappa ringde och sjöng ja må hon leva och på eftermiddagen levererades en jättefin blombukett från dem.
Gudrun och Dag skickade ett grattiskort som kom med posten.
William kom hem med prinsesstårta och bjöd på go'middag. Dessutom bäddade han sängen innan han for till jobbet samt skötte all disk. Det enda ett föräldraledigt födelsedagsbarn behöver med andra ord.

Och alla dessa fina facebookgratulationer, de har jag läst flera gånger om. Jag gillar att fylla år!
På fredag ska William ta Gretatjänsten så ska jag ut med Jenny och äta och vara supervuxen och supertjejig och fira mig själv några timmar utan att någon kräks ner min stass.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Grattis i efterskott!

2011-03-26 @ 18:10:17
URL: http://thisissarah.blogg.se/
Postat av: Jakobkathrine

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-01-17 @ 07:08:37
URL: http://jakobkathrine.blogyd.com

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0