Vinst!

Det är inte alltid jag vinner någonting. Inte ofta alls faktiskt. Men så, tre dagar innan bröllopet, så fick jag ett mail från Glammom.se 's tjejer Vanja och Malin att jag vunnit en amningsbh från Glammom. Några dagar tidigare hade jag nämligen deltagit i Sagogrynets tävling om att vinna en Cake, french vanilla-bh från Glammom. Och jag vann den! Dessutom fick jag ett par matchande trosor till, som en bröllopsbonus (eftersom jag råkat nämna att jag skulle gifta mig i bomullstrosor från KappAhl...). Paketet skickades på torsdagen och hann tyvärr inte fram på fredagen så jag fick ändå gifta mig i bomullstrosor från kappAhl på lördagen men ändå, så himla glad jag blev när jag fick deras supergulliga vinnarmail.

När vi kom hem från Klimpfjäll kunde jag äntligen åka och hämta ut paketet och underkläderna sitter som en smäck. De är snygga, sköna och jag kan ta paus från min svarta, hemska amningsbh som jag köpt på babyproffsen. Den gamla amningsbh:n är skön, visst. Praktisk, jodå. Fyller sin funktion, jadå. Men ful som stryk och gör inte brösten rättvisa.

Den nya är praktisk, funktionell, snygg, sexig och betydligt skönare än den gamla.

Kommentarer
Postat av: Vanja & Malin

Tjena Linda! Såg precis detta, vad glada vi är att du är nöjd, glad och nygift! :-D Många kramar från oss på GlamMom.se! //Vanja & Malin

2011-08-18 @ 13:31:05
URL: http://www.GlamMom.se
Postat av: Sofie - Mamma till två små

Grattis!

2011-08-20 @ 10:17:36
URL: http://lillgarden.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0