Greta 10 månader!

Gretas 10-månadersdag är här! Den har firats med en liten fjällvandring längs Norgefararleden här i klimpfjäll där vi befinner oss för att bara rå om varandra efter bröllopet. Jo då, vi gifte oss i lördags jag och William. Vigseln och festen var fantastiska, vilken dag/kväll/natt det var!

I vilket fall så satt Greta jättebra i superbärryggsäcken de fem timmarna vi var ute. Hon var på superbra humör och hann med två tupplurar. Nu ska jag lämna bloggandet och slappa vidare, nygifta ni vet.

Hej svej!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hhärligt att ni har det bra. Greta har ett antal tennisbollar här som vi köpte för att jag mindes att det var den bästa leksak ett barn hade en period. Försäljaren talade om att hennes 1.5 åring älskade hennes tennisbollar som hon använde till átt torka dunjackor.

Du glömde att Greta också kan säga Hund. Den heter he, he,he någonting.

kramar till er alla

2011-08-10 @ 21:02:32

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0