Underbara, underbara vår!

Idag är det 11 plusgrader på termometern i skuggan och strålande sol! Det har verkligen töat järnet den här veckan och jag laddar för att gå ut och gå så fort Greta vaknat. Om hon var sponsrad av Duracell igår så är hon side-kick till John Blund idag, hon sov en timme i förmiddags och har snart sovit två och en halv timme till, jag passade på att sova första timmen med henne. Vi gick inte till öppna förskolan på mariakyrkan som vi brukar i förmiddags eftersom Greta har blivit väldigt snorig. Det var en rätt så orolig natt med en extremsnuttig bebis som var alldeles täppt och frustrerad över att behöva ta pauser i amningen för att andas genom munnen. Idag har jag använt näsfridan och försökt suga ur lite snor men det är lönlöst känns det som, Greta blir jätteupprörd och snoret är i såna mängder att det liksom bara fylls på. Nu är det iallafall bättre och hon verkar kunna andas utan problem.

Har en nybryggd kopp kaffe som står och väntar på mig så nu har jag inte tid med det här längre. Hej svejs!


Från vardagsrumsfönstret för två månader sen.


Idag.

Kommentarer
Postat av: Daisy

Har du testat att droppa bröstmjölk i näsan på henne. Den där bröstmjölken är magisk och jättebra till mycket. Bland annat fungerar den lite avsvällande. =)

2011-04-14 @ 20:39:11
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag testade det igår kväll för första gången och det funkade bra tycker jag. Nu ska jag nog kassera den där hemska nässugen... ;-)

2011-04-15 @ 08:38:31
URL: http://niskalainen.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0