Piteåbesöket

Jag glömde förstås kameran. Vet inte varför jag skrev att jag skulle ta med den men det var nog enbart därför som jag glömde den. Resan upp till Piteå över dagen med Greta gick hur bra som helst, hon var störtcool och på superhumör hela dagen. På kvällen när vi kom hem trodde William att hon hade fått adhd för hon var sjuuukt hyper men jag antar att hon hanterade dagens alla ansikten och intryck genom att hoppa och tjuta tills hon somnade ;-)


Jempa var på besök från Basel, Schweiz, med sin kille Dino.


Josse, älskad av alla barn, var uppskattad av Greta från början.


Efter lunch på acusticum gick jag och Venla och repade i sällskap av Josse och Greta förstås, sen blev det eftermiddagsfika på kåren. Just like old times!


Utslagen hjälte. Efter fyra timmars klarvakenhet tvärsomnade hon vid bröstet och sov hela...5 minuter. Sen var det på't igen med ett litet besök hos Lina, Rickard och deras lilla tiodagarstjej Doris. Greta var på toppenhumör och Doris var fantaaaastiskt söt.

Greta fick en jättefin body av Josse och jag fick en sen födesedagspresent. Skönt med vänner som känner en för jag fick hasselnötskaffe och chokladkaffe från Kahls! Mums! Tack Josse :-)

Det var supermysigt att komma upp till högskolan en sväng och träffa er! Skönt samtidigt att folk fortfarande var på påsklov så tempot var ganska lugnt. :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0