Min dotter, sponsrad av duracell?

Idag har Greta varit väldigt aktiv och sovit väldigt lite. Jag är otroligt fascinerad att denna dam som utan problem sover en och en halv timme på morgonen, en timme vid lunch och två timmar på eftermiddagen även klarar att vara vaken 06-21 och bara tupplura drygt två timmar totalt på hela dagen. Hon har varit på ett strålande humör, särskilt nu på kvällen. Plötsligt har hon börjat gnugga sig i ögonen och jag har varit säker på att hon kommer somna men ögonblicket efter har jag ett par nyfikna blå som stirrar på mig och tycks säga "och vad blir det för kul nu mamma?". Hon har ju kommit på hur man gör gurgelljud och det är det bästa just nu. Säkert roligare än att somna iallafall ;-)

Jag har skrattat så sjukt mycket åt den lilla damen ikväll, det är verkligen en njutning att ha en så ljuvlig varelse i familjen :-) Nu har Greta iallafall kastat in handduken och somnat och jag ska gå och lägga mig. William ser film hos Gräsänklings-Ulf. Förkylningen börjar vända, kan vara tack vare besöket av Emmelie igår då jag fick lite näring till min sociala svält. Idag har vi fyllt på lite till med promenadsällskap, mammafika och föräldrautbildning. Jag har gjort alldeles för mycket för mitt allmäntillstånd och kommer nog känna av det imorgon men det är det värt ibland.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0