Laddar inför Piteå

Imorgon åker jag och Greta upp till Piteå och hälsar på över dagen. Vi har bokat in lunchdejt i Acusticum (såklart!), fikadejt med alldeles nyfödd bebis och så har vi ju den huvudsakliga anledningen till besöket; ett rep med Venla inför bröllopet vi ska sjunga på om ett par veckor drygt. Det ska bli skoj att andas lite musikhögskoleluft igen. Hoppas Greta är i fas för hon var en exemplarisk liten bebis idag (vad nu det betyder men för oss betyder det att hon har varit på ett toppenhumör och det har smittat av sig på alla runt omkring, en av sångeleverna kunde knappt sjunga när Greta drog på charmen för hon började skratta av Greta...).

Kameran ska med och uppdatering från Piteå kommer när vi är hemma igen. :-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0