BVC och vaccination 2

Igår var det dags för BVC igen. Greta väger nu 7905 gram och är 67 cm lång! Hon tyckte väl att doktorns behandling var sisådär och stirrade ut honom med gråten i ögonen, tur ett läkarbesök är en rätt så kort historia. Allt såg och lät bra och så var det dags för sprutorna. Doktorn tog spruta i ena benet och sköterska Karoline det andra och TJOFF! så for nappen en halvmeter ur Gretas gallskrikande mun. Ingen höjdare men även det gick snabbt över. Idag tycker jag hon verkar lite varmare och lite tröttare än vanligt i sviterna av vaccinationen men då matchar hon ju sin mammas allmäntillstånd ypperligt.

Nu har vi legat och tagit en tupplur i soffan och jag känner att dagens första kopp kaffe måste intas. Nyss.

Så här ser förresten Greta ut mycket nuförtiden:


Suuug in underläppen


Koppar är bland det intressantaste som finns




Gammal tant på ett paket grekisk yoghurt, någon?


Jag kan knappt fatta att Greta blir ett halvår imorgon!

Kommentarer
Postat av: Daisy

Så otroligt söt hon är din dotter. =) Lika söt som min jänta var i den åldern.

2011-04-09 @ 18:24:30
URL: http://phantazia.blogg.se/

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0