Nystart!

Jag har bestämt mig - bloggen ska leva igen!

Av någon anledning så upphörde mitt bloggande tvärt i början av februari i år. För ett par veckor sen bestämde jag mig för att fräscha upp den igen och sätta fart på bloggandet på nytt men helgen det skulle bära av (9 oktober) bestämde sig vår dotter för att komma till världen tre veckor för tidigt så planerna lades på is igen. Men nu, mina vänner, skriver jag det här inlägget som en förhandstitt på mitt nygamla bloggande.

Hoppas vi ses här inne många gånger i framtiden!

 


Kommentarer
Postat av: Ella

ÅH! Hurra! Mammablogg? ;)

2010-10-21 @ 17:48:22
URL: http://atatranakampa.shapemeup.se

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0