Leandervagga

Nu står den i vårt hem!



Den verkar gå hem hos Greta. Imorgon borde andningslarmet vi hyr komma också, så ska Greta få sova på mage precis som hon önskar. Hon sover så fantastiskt mycket bättre när hon får göra det!

Det sköna med leandervaggan är att den är otroligt lätt att flytta och ha i vardagsrummet på dagarna så vi kan använda den till dagtupplurarna också om andan faller på.

Nu ska vi ta en promenad i de tio minusgraderna till coop och köpa pampers, sen måste vi hinna hem till halv åtta hos mig som är från Piteå den här veckan. Ikväll är det Christers tur, han går på musikhögskolan så han har en gedigen skara nuvarande och föredetta musikhögskolestudenter som kommer titta ikväll! Kanske får bli lite varm choklad till det då när man kommit in från kylan..? ;-)

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0