Sista helgen före praktiken

Nästa vecka börjar den sista praktik jag får innan det blir ut i arbetslivet, fem veckor på Kulturskolan i Luleå. Det ska bli kul att få lite smak av verkligheten igen, det är ju rätt skyddad verkstad på musikhögskolan annars. Men mest av allt ser jag fram emot att komma iväg till stockholm på måndag kväll och spela in med Anders Nyberg tisdag och torsdag. Äntligen händer något som bryter av shemat ordentligt! Den här terminsstarten med AUO i luleå hit och dit och supertidiga mornar har verkligen tagit på krafterna, iallafall mina. Imorse åkte William till Bygdeå för att spela på ett dop och jag somnade snabbt om för att vakna några timmar senare, 11:22 för att vara exakt.

Jag har egentligen inte så mycket att säga mer än att livet är bra och jag mår bra. Men det är inte så lite det.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0