Snabbinlägg

Ok, så här är det:

Förra veckan började praktiken, alltså min slutpraktik på lärarutbildningen eftersom jag teoretiskt är klar till strax efter jul om C-uppsatsen går som den ska. Jag hann med  en dag (måndagen) innan det var dags att åka till sthlm och spela in med Anders Nyberg i en studio i Saltsjö-Boo. Jag sjöng delade altstämman med Gunnel och det är sällan det känns så bra att sjunga ihop med någon på en gång, jättehärligt och kul att få uppleva. Den här veckan däremot är det praktik som gäller för hela slanten på kulturskolan i luleå om jag inte redan nämnt det och det är jätteroligt. Långa dagar bara men det  blir ju så när man bussar 12 mil om dagen pite-lule-pite. Jag och Lina delar på i stort sett alla sångelever så det blir verkligen mycket praktik och det är ju det som man lär sig av.  Men på tisdag bär det av mot sthlm igen för dag 3 och 4 av Anders Nyberg-inspelning med i stort sett samma sköna gäng, det ska bli lika kul igen. :)
Igår betalade jag in 900 till kammarkörens bankgiro och då undrar ni varför? Jo, det är halva avgiften alla i kören betalar för att få åka med till New York 4-12 december. Heeeeeelt ok pris om ni frågar mig.

Jag har nog glömt någon poäng i det här inlägget men det är mest eftersom bussen går om typ åtta minuter så tjingeling och hej!


Kommentarer
Postat av: Annelipanneli

Hahaha! jag ser dig vinkades i farten ppå väg till bussen med ett smått hysteriskt bråttomt ansiktsuttryck! :D

2009-10-05 @ 23:21:08

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0