Nysoven.

Jag har sovit otroligt gott i natt, helt fantastiskt att jag somnade alls eftersom William var sjukt flamsig (jag också...) så det bubblade fortfarande upp skratt i efterhand, du vet säkert vad jag menar. Typ som när man sitter själv på en buss eller ett tåg och kommer att tänka på något roligt någon sa eller gjorde och så är det kört - skrattet bubblar upp och är omöjligt att lägga lock på. Jag älskar sånt.

Något som stör mig däremot är att jag har kvar rester av förkylningen som enbart visar sig genom en svullen hals som lätt blir slemmig. Det är väldigt irriterande när jag sjunger, om jag inte har en vattenflaska att skölja igenom halsen med så blir det mycket torr- och slithostande så idag ska jag ta det lugnt och dricka mycket varmt vatten med citronskivor, ingefära och honung så får vi se om det inte ordnar sig till helgens konserter.


Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0