Jävligt trist måndag

Den här måndagen är nog inte trist egentligen, den höll bara inte måttet av olika anledningar. En av dem är nog att förra veckan var helt sanslöst och jag är helt slut, något som tog sig uttryck i morse inför stackars william som turligt nog verkade tycka att mitt beteende hade ett visst underhållningsvärde. Nu har jag ägnat eftermiddagen och kvällen åt att slappa rejält men jag behöver nog ta mig ut och få lite luft också. Fast jag känner inte för det, inte någonstans faktiskt. Snön har regnat bort här i piteå och kvar ligger gruset på asfalten.

Dagens mest upplyftande var när grannen som övade "Vandraren" på trombon eller annat brassinstrument, lite svårt att avgöra mellan väggarna.

Men nu ska jag gnälla klart.

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0