Fantisera

Nej hörrni. Man skulle ta och säga "jag tar ledigt!" och så skulle man gå till resebyrån och köpa en resa till en varm plats. En plats med sol, sand och hav och lite äventyr på det. På morgnarna skulle man äta frukost under aprikosträden och sen skulle man gå och ta sitt morgondopp följt av flera timmars mediterande och filosoferande. På eftermiddagen skulle man ta siesta eller åka iväg på något, kanske befinner man sig nära en storstad där pulsen slår hårt och målmedvetet och där man kan smittas av energin. Kanske åker man ut i en djungel eller på en safari eller vad som helst egentligen. Sjunger. Skriver. Lever.


Kan vi inte bara få lite sol?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Först ska vi få lite snö ;)

2009-11-17 @ 16:33:15
URL: http://josefinloof.blogg.se/
Postat av: W

Let's go!=)

2009-11-17 @ 19:27:08
Postat av: Venla

I second that thought...

2009-11-17 @ 20:13:22
Postat av: Josse

Ååh....JA!!!

2009-11-22 @ 14:14:32

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0