Produktivitet idag, måndag:

Jag har ätit frukost, stirrat in i en vägg en stund  (jag behöver mer sånt i mitt liv) med en kopp kamomillte i handen och Billie Holiday på iTunes, gjort ett lead sheet på "Listen" till pianisten som ska kompa mig på sångtentan på onsdag och spelat in mitt song writing final project i Garageband. Det är den där låten "I Wanna Be Free" som jag nämnt tidigare, jag gillar den alltså. Den måste få en chans att spelas in på riktigt någon gång, och sjungas på konsert i höst förstås! :)

Det här kanske inte låter så mycket eftersom klockan är tio i tolv, men jag har även plockat fram arrangeringsboken och harmoniläraboken. Som vi alla vet så är det ju att börja som är det svåraste men nu har jag alltså plockat fram allt jag behöver för att kunna skippa den processen när det är dags och istället bara kunna sätta igång med detsamma. :)

Nu ska jag öva sång, till mina grannars förfäran/glädje/nyfikenhet/vadvetjag.




Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0