På't igen bara.

Jag var totalt utslagen inatt, otroligt skönt. När jag vaknade klockan sju så tänkte jag ställa om klockan till åtta för jag hade ändå tid, problemet var bara att när jag väl satte igång telefonen för att ställa om den så hade den hunnit bli fem i åtta redan... i en timme hade jag snoozat utan att märka det själv. Då sover man rätt djupt och låter muskelminnet bestämma (tummarna hittar snoozeknappen istället för stängknappen även om jag skulle vara medvetslös vid det här laget).

Nu ska jag iväg och träffa min arrangeringslärare och gå igenom arret som ska in imorgon, kl.13 ska jag öva med pianisten inför min voice proficiency imorgon och sen ska jag träffa min harmonilärare och gå igenom lite saker inför tentan imorgon. Klockan 16 har vi redovisning av våra slutprojekt i songwritingkursen. Det ska bli skoj, en bra avslutning på dagen också. Tills dess ska jag ha gjort tillräckligt för att kunna ha en riktigt lugn och skön tisdagkväll!

Kommentarer

Hej! Skriv gärna något här:

Jag heter:
Kom ihåg mig!

Min e-postadress är: (kommer inte visas på bloggen)

URL/Bloggadress:

Det här är min hälsning:

Trackback
RSS 2.0